Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Štamgasti z Bohemky jezdí vodevzdávat krev do Děčína

22.03.2017 21:30

Pro někoho je Bohemka jen skorodruholigovej mančaft, pro někoho jen hospoda, nálevna piva ve Šluknově, pro někoho však dobrá parta lidí, kteří (nejen) občas táhnou za jeden provaz. Není to jen knajpa, jak se asi jeví. Je to spousta člověků, co dělají všechno možné, i všemožné pro své okolí, pro své spoluměšťany ...

link na fotky ... zde

... jsem rád, že jsem vobčas toho součástí. Byl jsem totiž poprvé darovat s lidma z Božky tu zatracenou krev a udělalo mi to dobře. Těším se na červen, červenec, kdy jedeme zas, když zdraví dovolí.

Byla tam sranda, že i doktóra jsem pobavil a sestřičky snad rozesmál ;o)))

Slibuji, že příště nezaškrtnu, že jsem těhotnej i s Mrázikem ;o))))

 

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode