Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

Beseda Jirka Vejdělek ZŠ Šluknov

13.05.2010 19:21

Dne 13.května 2010 se krátce po poledni v aule místní ZŠ J.Vohradského konal pokec žáků s Jiřím Vejdělkem. Když mě moje spolužačka ze základního školy, mezi námi velice oblíbená paní učitelka Gallová, poprosila o focení, nemohl jsem říci - NE. Nevěděl jsem, jak ho mám oslovit při prvním podání ruky. Rozhodl jsem se už pár dní předem pro ... tykání a nebylo to troufalé. Jde i o to, že pan režisér chodil o dva ročníky výš na základce a je i vcelku normální člověk. Myslím tím, že se Jiří nechová jak nějaká rádoby CELEBRITA. Pamatuji si, že byl sportovec atlet. Vyprávěl, jak se dostal až k profesi režiséra. Skoro prý i učil na naší základní škole, tedy než šel studovat na FAMU. Povídal s určitým vtipem, který zaujal mladé posluchače (odhaduji sedmá, osmá třída) v jistém problémovém věku, kterým si musí projít každý z nás. Kupodivu bylo i přehršle otázek od žáků. Prostě a jasně bylo to příjemné setkání. Podrobnosti o něm nebudu psát, vše je asi k dispo na všeobecném netu.

Přejeme si všichni, aby Jiří natočil mnoho filmů, minimálně tak dobrých jako doposud.

Link na fotky z auly ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode