Kultůůůra a sport ve fotkách Šluknovska ;o)

1.ročník turnaje v kopané o putovní pohár ZŠ Vohradského 2010

19.05.2010 14:41

Dne 19.května 2010 se za (a to doslova) podzimního počasí hrál 1.ročník turnaje v kopané mezi základními školami ze Šluknovského výběžku. Zastoupení měly mimo pořádajícího Šluknova také města Jiříkov, Dolní Poustevna, Velký Šenov a dvě základní školy z Rumburka. Kdo jiný mě mohl do této akce zaúkolovat než  má kamarádka, známá paní učitelka Gallová. Musím však úvést na rovinu, že jsem byl mile požádán. Hned z práce jsem to valil k tělocvičně a paní uklízečka mi sdělila, že se turnaj koná na fotbalovám hřišti. Po tomto organizačním faux pas jsem dorazil na místo skutečného konání turnaje. Stihl jsem nafotit poslední zápasy ve skupinách, poté zápasy o umístění a hlavně napínavé finále. Když v základní hrací době s prodloužením nedal Šluknov ani Velký Šenov branku, přišly na řadu neoblíbené penalty. Všichni je proměnili, až na jednoho hráče ze Šluknovské základky. To znamená, že historicky prvním vítězem o putovní pohár se stal mančaft ze ZŠ Velký Šenov. Poděkování patří všem, kdo se na přípravě tohoto turnaje podílel ... od učitelů počínaje, přes správu stadionu, jednoho hasiče, dobrovolníky z řad trenérů, kteří si myslím odpískali všechny zápasy v duchu fair play konče ... nerad bych na někoho zapoměl. Pokud se tak stalo ... tak se hluboce omlouvám.

Stojí také za zmínku, že všechna čest patří všem promrznuvším ;o)

Konečné pořadí:

1.ZŠ Velký Šenov

2.ZŠ Šluknov

3.ZŠ U Nemocnice Rumburk

4.ZŠ Tyršova Rumburk

5.ZŠ Jiříkov

6.ZŠ Dolní Poustevna

link na fotky z turnaje ... zde

Made by DušanBe ;o) © 2009 - 20?? Všechna práva bez pardónu patří MNĚ ;o)

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode